Tuesday, May 1, 2018

LICERIO -Sosyal ağlarda giderek artan oranda gelişmiş reklamcılık

Hasil gambar untuk LICERIO bounty 
 LICERIO, reklam malzemelerini sosyal ağlarda yeniden yayınlayarak markanın müşterinin reklamını yaptığı bir platformdur ve ödül olarak, toplanan beğeni sayısına eşdeğer bir mal / hizmet kalemi için indirim alabilirler. Sistem kendi kriptografik LCR Token ile Blockchain teknolojisine dayanmaktadır.LICERIO, reklamverenin maliyetlerini% 5'e düşürecek ve garantili müşteriler sağlayacaktır.Reklamveren, kendi hedef kitlesi için ayarları olan bir reklam kampanyası oluşturur. Reklam kampanyasını oluştururken, harcamaya hazır olduğu jeton miktarını belirler.LCR jetonunun döviz kuruna göre, platform, reklamverenin alacağı sayı ve beğeninin

 sayısını hesaplar.
Bunun yanı sıra, reklam veren, müşterileri için mümkün olan en fazla indirimi ve bir "beğen" maliyetini belirtmektedir.Potansiyel bir müşteri, reklam materyallerini sosyal ağlara yeniden yayınlamaktır. Platform, aldatmanın herhangi bir yolundan kaçınarak birikmiş “beğeniler” toplar.Toplanan “beğeni” miktarına ve reklamveren tarafından belirlenen bir “beğenme” maliyetine göre, sistem müşterinin indirim boyutunu hesaplar ve “beğen” i, sistemin hangi komisyon ücretinin kesileceğinin belirteçleri haline getirir.

YÖNETİM MÜŞTERİLERİPlatform seçeneklerinden biri, müşterileri coğrafi konumlandırma yoluyla dahil etmektir. Bir reklamveren müşterisini beklemek istemezse, satış noktasından 800 metre mesafede bulunan müşterileri alabilir.Müşteri LICERIO mobil uygulamasını başlatır. “Yanında İndirimler” sekmesinde, platforma bağlı reklamverenlerin açılacağı bir harita açılır. Daha fazla müşteri, bir reklamverenden, satış noktasına geldiğinde alacağı daha büyük bir indirimdir.

Öncelikle, bu özellik büyük müşteri trafiğinin olmadığı yerlerde bulunan reklamverenlere faydalı olacaktır. Bu indirim, reklam malzemelerini yeniden yayınlayarak müşterinin alacağı indirime eklenmeyecek.
İnternet ve sosyal ağların günlük hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline geldiği dünyada yaşıyoruz. Araştırma verilerine göre, müşterilerin% 70'inden fazlası internette yeni ürün ve hizmetler aramaktadır ve bunlar iş geliştirme ana kaynağı haline gelen sosyal ağlardır.

Gambar terkait 
 Sosyal ağlar topluluk sayısı 3 milyar kullanıcı ve dünya reklam bütçesi 77 milyar ABD dolarıdır ve her yıl bu sayı artmaktadır. Ancak şimdi akıllı bir reklam kampanyası oluşturmak ve uzun süredir beklemekte olan bir müşteriye ulaşmak gerçekten büyük bir iştir; Reklam verenler, reklam bütçelerinin% 50'sini KDV ödeyerek, banka masraflarını karşılarken ve pazarlama yöneticileri için ödeme yapma masraflarını karşılarken harcamakta ve tüm masraflarını kapsamamaktadır. Bunun yanı sıra, yüksek rekabet, yetersiz reklam kampanyası düzenlemesi ve reklam yazılım programları gibi konular da var.

LICERIO'yu yaratıyoruz - markanın reklam materyallerini sosyal ağlarda yeniden yayınlayarak ödüllendirildiği bir platform ve ödül olarak, toplanan beğeni sayısına eşdeğer bir mal / hizmet kalemi için indirim elde edebiliriz. Platform etki pazarlama ilkesine dayanmaktadır ve ekosistemi kendi kripto para birimi olan LCR Token ile Blockchain teknolojisine dayanmaktadır. LICERIO platformu, reklamverenlerin harcamalarını% 5'e indirmeyi ve müşterileri işine dahil etmeyi, dünyanın her yerinden küçük ve orta ölçekli işletmeler için büyüme fırsatını yaratacak şekilde sağlar.

https://youtu.be/v4nUguL4rr8


özellikLICERIO platformunun temel özellikleri• Hızlı reklam kampanyası geliştirme• İşgücü ve zaman maliyetlerinin azaltılması• Kullanım kolaylığı ve kullanılabilirliği• Küresel kapsama• İşletme maliyetleri ve komisyon ücretleri azaltma• Ücretsiz pazarlama araçları• Müşterinin satın alma garantisiPazar araştırmasıGelecek sosyal ağlara aittir. Markalar, sosyal ağlar topluluğuyla daha sık ve daha fazla etkileşim halindedir.İnternetin gelişmesiyle, sadece bölgenizdeki veya ülkenizdeki seyirciler için değil, tüm dünyadaki yeni reklam türleri ortaya çıktı. Çevrimiçi reklamcılık çok verimlidir. İnternetin tüm özelliklerine göre akıllı bir şekilde yerleştirilmekte, reklam materyalleri bir günde binlerce kez görülebilmektedir.Günümüzde, sosyal ağların güçlü bir marka ve müşteri etkileşimi aracı olduğu bilinmektedir.Araştırmalar, sadece geçen yıl boyunca sosyal ağların kullanıcı sayısının dünya çapında% 13 arttığını gösteriyor. 2018'in başında, potansiyel tüketici sayısı 3.196 milyar insana ulaşmıştır ve bu rakam toplam küresel nüfusun% 42'sidir. Sosyal ağların popülaritesinin büyümesi, insanların sadece yerel sınırlar dışında iletişim kurmasına izin vermediği, aynı zamanda onlara içerik alışverişi ve paylaşma olanağı sağladıkları için kullanım kolaylıkları ile belirlenir.Sosyal ağ platformlarının ana faydası geniş bir kapsama sahiptir. Tüm dünyada üç milyardan fazla kişi, sosyal ağları ayda bir kez değil, sosyal ağların% 90'ı ile kullanıyor, bunun için kullanıcılar mobil cihazlar kullanıyor.Markalar, kitle iletişim araçlarıyla etkileşimleri için reklamcılığa daha fazla para yatırıyor, ancak kitle iletişim araçlarının büyük parçalanmasından dolayı bu kadar kullanışlı görünmüyor.2017 yılında sosyal ağlardaki küresel reklam pazarının hacmi 43,78 milyar ABD dolarıydı. Ve 2018'in başında pazarın bu segmentinin geliri şimdiden 51.304 milyar ABD Doları'na ulaştı. Aynı zamanda, ortalama geri dönüşün kullanıcı başına 17.24 ABD $ olduğu bilinmektedir.

 Uzmanlar, bu değerlerin 2022'ye kadar% 10,5 oranında artacağını ve pazar hacminin 76 milyar ABD dolarından daha fazlaya ulaşacağını tahmin ediyor.Çok sayıda pazarlama yöneticisi, fikir sahibi liderlerin hizmetlerini kullanarak müşterileriyle iletişim kurmaktadır; Ancak, bu tür politikalar tüketicileri giderek daha fazla ve bu tür işbirliklerinin büyük katılımı nedeniyle tüketicilerin tanıdıklarının tavsiyelerine daha fazla güvenme eğilimi göstermektedir.Katılımcıların üçte biri, arkadaşlarının yaptığı yeniden yayınlama reklamlarına aktif olarak tepki vermektedir.Bu fenomenin araştırılması, seyirci davranışına dikkat çekilmelidir. "Bir arkadaştan" alınan bir reklamı içeren özel bir mesaj, anketin% 33'ünden daha az olmamasının dikkatini çeker ve reklam etkinliğini% 13 artırır. Yayınlardaki “beğeni” sayısı, tüketicilerin bilgi alaka düzeyi ve popülerliği ile ilişkili olduğu için, tepkisi üzerinde de iyi bir etkiye sahiptir. Bunlar, potansiyel müşteriler arasında en güçlü kamu yanıtına sahip tanışıklıklar yoluyla reklam entegrasyonlarıdır.Sosyal ağlar aracılığıyla aktarılan bilgilerin, standart reklam türünden farklı bir formatı vardır, çünkü kullanıcılar kendilerine bilgi dağıtırlar, bu nedenle reklam materyalleri buzz pazarlaması yoluyla kendiliğinden transfer edilir ve herhangi bir çaba gerektirmez. reklamverenin tarafı. Yayınlanan içerik sistematik olarak çok sayıda "beğeni" veya "yeniden yayınlama" aldığında, yeni müşterilerin akışı, reklamcılıkla ilgili herhangi bir ek masraf olmaksızın sürekli olarak artar ve bu şekilde elde edilen bilgiler, bu şekilde hemen öneri ve güven düzeyini alır. buna göre daha yüksektir.

Hasil gambar untuk LICERIO bounty 
 
Licerio Platformu• Reklam kampanyanızı 2 tıklama ile başlatmaReklam kampanyanızı başlatmakta zorluk çekmeyeceksiniz - yalnızca yeniden yayınlamak, kullanıcı filtrelemeyi ayarlamak ve reklam oluşturmak için sosyal ağları seçmeniz gerekir. Kullanıcılar, markanızın reklam materyallerini sosyal ağlarda yeniden yayınlayacak ve toplanan “beğeniler” sayısına eşdeğer bir mal veya hizmet kalemi için bir indirim alacaktır. Reklam kampanyası reklamı başlarken, bunun için harcayacağı LCR jetonlarının sayısını belirtir; Sistem “beğen” sayısını ve elde edeceği görüşleri tahmin edecektir. Kullanıcılar tarafından toplanan "beğeniler" in toplam sayısı, markanın istediği değere eşit olduğunda, reklam daha sonra gösterilmeyecektir. Müşteri bir indirim aldığında ve nihayet gelirse, “beğenileri” sona erecek; Bir müşteriye markayı sağlamak ve reklam tekrar gösterilmek üzere sistem ücret komisyonu% 1 ile% 5 arasındadır. Kullanıcı, reklam kampanyası tamamlandığında 20 takvim günü için bir hizmet almaya gelmediyse, "beğen" ve indirimi zaman aşımına uğrayacaktır.

• Yeniden hedefleme gruplarıMarka, belirli eylemleri gerçekleştiren kullanıcı gruplarını toplayabilir, örneğin: reklamı izlediler, gizlediler, yayınladılar, bir "beğen" e bıraktılar, bir satın alma işlemi gerçekleştirdiler. Bu, markanın hem sistem içinde hem de sosyal ağlarda yerel reklamcılık için kitle verilerini kullanmasını sağlayacaktır.• Dahili CRM ve AnalitikSatın alma işlemi yapan veya hizmet alan her müşteri, ekonomiyi hesaplayacak ve markanın hedef kitlesinin profilini oluşturan sistem tarafından dahili CRM'ye kaydedilecektir.• Yanınızdaki müşterilerLICERIO platformu, müşterilere sadece reklam kampanyaları aracılığıyla değil, anında da erişebilecek. LICERIO platformu ile işbirliği yapan markaların yer aldığı haritanın yayınlanacağı yer olan mobil uygulamada “Yanında İndirimler” bölümü olacak. Markalar, 1 km'lik mesafe içinde ve bir satış noktasına olan mesafeden daha uzakta gösterilecek, daha büyük indirim yapan bir müşteri, belirli bir hizmeti almaya geldiğinde alacaktır.Müşteri, ilgili satış noktasını seçiyor ve uygulama rotayı bu haritayla eşleştirecek; Satış noktasına doğru hareket ederken müşteri indirim artışını izleyecektir.• YarışmalarMarka bir yarışma düzenleyebilir, şartlarını ve koşullarını düzenler ve satılan bir mal veya hizmet kalemi bu yarışmayı kazanmak için bir ödül olarak kullanılabilir. Kullanıcılar, marka bilinirliği oluşturmak için markanıza olumlu tanıtım yapacak olan reklam materyallerini aktif bir şekilde yayınlayacaklardır. Yarışma bittikten sonra, sistem rastgele bir sayı üreteci kullanarak otomatik olarak bir kazanan seçer ve onu bu konuda bilgilendirir. Kazanan, bir mal veya hizmet kalemi almadan önce markalar hesabında belirli bir sayıda jeton bloke edilir. Kullanıcının mal / hizmet kalemi söz konusu olduğunda, jetonlar, bunun üzerine yazılan hizmet bedeli ile marka hesabına dönecektir.• ŞeffaflıkHer müşteri bir gözden geçirme sunabilir ve markayı yeni müşterilerin dikkatini çekecek ve markanıza duydukları güvenin düzeyini artıracaktır.• Erişilebilirlik özellikleriSosyal ağlara gönderme yapmak gibi araçlar, tüm platformlarda kolayca bilgi yayılmasını sağlayacak bir marka için mevcut olacak. Instagram için Merchandize katalogu, müşterilerin sosyal ağlarında kendi markalarını barındıran markaların kendi benzersiz mobil uyumlu web sayfalarını oluşturmasını sağlayan bir araçtır.Bir ürün kataloğu aracılığıyla bir sipariş verin ve mümkün olduğunda bir sipariş verin ve ödeme yapın. Bunun yanı sıra e-ticaret amaçlı özel aletler de sağlanacaktır. Bu widget'lar, müşterilerin markanın web sitesinde indirim almasını sağlayacak.Ne için yaratıldı?

  

Artık akıllı bir reklam kampanyası oluşturmak ve uzun süredir beklemekte olan bir müşteriye ulaşmak gerçekten çok önemli. Reklamverenler, bankalar ve ödeme sistemleri komisyon ücretlerini, reklam ajanslarını ve EBM ağlarını ödüllendirme masraflarını, reklam platformlarını ve hizmetlerini karşılamak için reklam bütçelerinin% 50'sine kadar harcama yaparlar.
Bankalar ve ödeme sistemleri
Komisyon oranı ödeme tutarından% 3 - 5
Reklam ajansları ve CPA ağları
Ödül miktarı% 15 - 25
Reklam platformları ve hizmetleri
Ödül miktarı% 5 - 15
LICERIO, reklamverenin maliyetlerini% 5'e düşürecek ve garantili müşteriler sağlayacaktır.
Platform internet pazarlaması için yeni fırsatlar sunacak.
 

 

Platform, müşteriler ve reklamverenler için mobil uygulamalar kullanarak, gerçek mağaza segmentlerinin yanı sıra widget'lar aracılığıyla çevrimiçi mağazalarla kolayca etkileşime girebilir.
Bunun yanı sıra, web sitelerinin trafiğinden para kazanmak isteyen ve müşterilerinin reklamverenlerimizin hizmetini sunan web yöneticileri için platform mevcuttur. Web yöneticileri, reklamverenlerin müşterileri için ödedikleri komisyon ücretinden ödüller alır.
Blockchain tehnology

 

  Cashback ve sadakat
LICERIO ile küresel para iade hizmeti. Kullanıcılar, ortaklarımızdan mal satın alarak jeton şeklinde bonus alırlar. Sistem tek bir bonus cüzdanı oluşturuyor, müşteriler arkadaşlarıyla ikramiyeleri paylaşabilir, herhangi bir satış mağazasında indirim alabilir.
Güçlü pazarlama aracı

 


Merkezi olmayan yarışmalar
Bir kazanan. Yüz yeni müşteri.
Sosyal ağlardaki yarışmalar - bu, kendinize büyük bir kullanıcı kitlesini anlatmanın harika bir yoludur. Merkezi olmayan sistem yarışmaları şeffaflaştıracak, müşteriye ödül verilecek ve marka müşteriler arasında farkındalığı ve güveni artıracaktır.

Yol Haritası

Hasil gambar untuk LICERIO bounty 

ÖZEL TOKEN SATIŞ 

Gambar terkait 

Mayıs 2018TOKEN ÖN SATIŞQ2 2018 Kullanıcı profilinin oluşturulması “Sizin yanınızdaki müşteriler” işlevi Web yöneticileri, reklam ajansları ve serbest çalışanlar için Akıllı sözleşmelerin oluşturulması ve denetlenmesiTemmuz 2018Token SATININ ilk turuQ3 2018Popüler cryptocurrency hisse senedi borsalarında LCR jetonlarının tanıtımı Ek pazarlama araçlarının uygulanması Markanın reklam ajansları ve serbest çalışanlarla aranması ve etkileşiminin fonksiyonlarının uygulanması Markalar ve müşteriler için iOS ve Android tabanlı mobil uygulamaların oluşturulmasıEylül 2018Token SATIŞ İkinci turQ4 2018Mevcut sosyal ağ sayısının artması Rusya ve BDT ülkelerinde platformun lansmanı Markaların ve müşterilerin ilgisini çekecek büyük ölçekli reklam kampanyasıQ1 2019 Avrupa'da platformun lansmanıQ2 2019 Platformun dünya çapında tanıtımıJetonların dağıtımıLCR jetonları ERC20 standardı ile uyumlu olacaktır. İş ortakları ve danışmanlar için toplam jeton miktarının% 5'i (jeton satışının tüm aşamalarının tamamlanmasından sonra piyasaya sürülecektir), ödül programı için% 10'luk bir indirim yapılacaktır. Platformun ekibi ve geri kalan% 70'i satışa sunulacak. Serbest bırakılan toplam belirteç sayısı 100 000 000 LCR'ye eşit olacaktır.ÖZEL SATIŞBAŞLANGIÇ TARİHİ: 25 Nisan 2018, 12:00 GMTSON TARİH: 15 Mayıs 2018, 12:00 GMTMİNİMUM HEDEF: 2500 ETHÖzel satış jetonu döviz kuru: 1 ETH = 8000 LCRMinimum yatırım tutarı: 10 ETH / 80000 LCRMaksimum yatırım tutarı: Sınırlama olmaksızınYatırım yöntemleri: ETH, BTCBONUSLAR:% 100ÖN SATIŞBAŞLANGIÇ TARİHİ: 28 Mayıs 2018, 12:00 GMTSON TARİH: 10 Haziran 2018, 12:00 GMTMİNİMUM HEDEF: 2500 ETHÖn-ICO jetonu döviz kuru: 1 ETH = 6000 LCRMinimum yatırım tutarı: 25 ETH / 150000 LCRMaksimum yatırım tutarı: Sınırlama olmaksızınYatırım yöntemleri: ETH, BTCBONUSLAR:% 50Jeton satışının ilk aşamasıBAŞLANGIÇ TARİHİ: 10 Temmuz 2018, 12:00 GMTSON TARİH: 29 Temmuz 2018, 12:00 GMTMİNİMUM HEDEF: 2500 ETHÖn-ICO jetonu döviz kuru: 1 ETH = 4000 LCRMinimum yatırım tutarı: 0,1 ETH / 400 LCRMaksimum yatırım tutarı: Sınırlama olmaksızınYatırım yöntemleri: ETH, BTCBONUSLAR:% 25Jeton satışının ikinci aşamasıBAŞLANGIÇ TARİHİ: 1 Eylül 2018, 12:00 GMTSON TARİH: 21 Eylül 2018, 12:00 GMTMİNİMUM HEDEF: 2500 ETHMAKSİMUM HEDEF: 14000 ETHÖn-ICO jetonu döviz kuru: 1 ETH = 4000 LCRMinimum yatırım tutarı: 0,1 ETH / 400 LCRMaksimum yatırım tutarı: Sınırlama olmaksızınYatırım yöntemleri: ETH, BTCBONUSLAR:% 20 

TEAM LICERIO

Hasil gambar untuk LICERIO bounty 
Hasil gambar untuk LICERIO bounty 

Hasil gambar untuk LICERIO bounty 

 
Evgeniy Markov

Arka Uç Geliştirici
Eugene platformumuzun bulut altyapısını geliştiriyor. Daha önce bankacılık sektöründe çalıştı.

 

Anastasia Aksenova

İçerik yöneticisi
Anastasia tüm sosyal ağlarımızın yönetiminde yer alıyor, LICERIO hakkında makaleler yazıyor ve Crypto-para birimi dünyasından haberler yazıyor

Licerio At'u ziyaret edin:
Web sitesi:
https://licerio.org/
Beyaz Kitap:
https://licerio.org/docs/whitepaper.pdf


Bitcointalk:Semokmok
ETH: 0xf93C1eC0F49d10298A27B9DED495269Ff395666c
 

No comments:

Post a Comment