LICERIO,
reklam malzemelerini sosyal ağlarda yeniden yayınlayarak markanın
müşterinin reklamını yaptığı bir platformdur ve ödül olarak, toplanan
beğeni sayısına eşdeğer bir mal / hizmet kalemi için indirim
alabilirler. Sistem kendi kriptografik LCR Token ile Blockchain teknolojisine dayanmaktadır.LICERIO, reklamverenin maliyetlerini% 5'e düşürecek ve garantili müşteriler sağlayacaktır.Reklamveren, kendi hedef kitlesi için ayarları olan bir reklam kampanyası oluşturur. Reklam kampanyasını oluştururken, harcamaya hazır olduğu jeton miktarını belirler.LCR jetonunun döviz kuruna göre, platform, reklamverenin alacağı sayı ve beğeninin
sayısını hesaplar.
Bunun yanı sıra, reklam veren, müşterileri için mümkün olan en fazla indirimi ve bir "beğen" maliyetini belirtmektedir.Potansiyel bir müşteri, reklam materyallerini sosyal ağlara yeniden yayınlamaktır. Platform, aldatmanın herhangi bir yolundan kaçınarak birikmiş “beğeniler” toplar.Toplanan “beğeni” miktarına ve reklamveren tarafından belirlenen bir “beğenme” maliyetine göre, sistem müşterinin indirim boyutunu hesaplar ve “beğen” i, sistemin hangi komisyon ücretinin kesileceğinin belirteçleri haline getirir.
Bunun yanı sıra, reklam veren, müşterileri için mümkün olan en fazla indirimi ve bir "beğen" maliyetini belirtmektedir.Potansiyel bir müşteri, reklam materyallerini sosyal ağlara yeniden yayınlamaktır. Platform, aldatmanın herhangi bir yolundan kaçınarak birikmiş “beğeniler” toplar.Toplanan “beğeni” miktarına ve reklamveren tarafından belirlenen bir “beğenme” maliyetine göre, sistem müşterinin indirim boyutunu hesaplar ve “beğen” i, sistemin hangi komisyon ücretinin kesileceğinin belirteçleri haline getirir.
YÖNETİM MÜŞTERİLERİPlatform seçeneklerinden biri, müşterileri coğrafi konumlandırma yoluyla dahil etmektir. Bir reklamveren müşterisini beklemek istemezse, satış noktasından 800 metre mesafede bulunan müşterileri alabilir.Müşteri LICERIO mobil uygulamasını başlatır. “Yanında İndirimler” sekmesinde, platforma bağlı reklamverenlerin açılacağı bir harita açılır. Daha fazla müşteri, bir reklamverenden, satış noktasına geldiğinde alacağı daha büyük bir indirimdir.
Öncelikle, bu özellik büyük müşteri trafiğinin olmadığı yerlerde bulunan reklamverenlere faydalı olacaktır. Bu indirim, reklam malzemelerini yeniden yayınlayarak müşterinin alacağı indirime eklenmeyecek.
İnternet ve sosyal ağların günlük hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline geldiği dünyada yaşıyoruz. Araştırma verilerine göre, müşterilerin% 70'inden fazlası internette yeni ürün ve hizmetler aramaktadır ve bunlar iş geliştirme ana kaynağı haline gelen sosyal ağlardır.
İnternet ve sosyal ağların günlük hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline geldiği dünyada yaşıyoruz. Araştırma verilerine göre, müşterilerin% 70'inden fazlası internette yeni ürün ve hizmetler aramaktadır ve bunlar iş geliştirme ana kaynağı haline gelen sosyal ağlardır.
Sosyal ağlar topluluk sayısı 3 milyar kullanıcı ve dünya reklam bütçesi 77 milyar ABD dolarıdır ve her yıl bu sayı artmaktadır. Ancak
şimdi akıllı bir reklam kampanyası oluşturmak ve uzun süredir
beklemekte olan bir müşteriye ulaşmak gerçekten büyük bir iştir; Reklam
verenler, reklam bütçelerinin% 50'sini KDV ödeyerek, banka masraflarını
karşılarken ve pazarlama yöneticileri için ödeme yapma masraflarını
karşılarken harcamakta ve tüm masraflarını kapsamamaktadır. Bunun yanı sıra, yüksek rekabet, yetersiz reklam kampanyası düzenlemesi ve reklam yazılım programları gibi konular da var.
LICERIO'yu
yaratıyoruz - markanın reklam materyallerini sosyal ağlarda yeniden
yayınlayarak ödüllendirildiği bir platform ve ödül olarak, toplanan
beğeni sayısına eşdeğer bir mal / hizmet kalemi için indirim elde
edebiliriz. Platform etki pazarlama ilkesine
dayanmaktadır ve ekosistemi kendi kripto para birimi olan LCR Token ile
Blockchain teknolojisine dayanmaktadır. LICERIO
platformu, reklamverenlerin harcamalarını% 5'e indirmeyi ve müşterileri
işine dahil etmeyi, dünyanın her yerinden küçük ve orta ölçekli
işletmeler için büyüme fırsatını yaratacak şekilde sağlar.
https://youtu.be/v4nUguL4rr8
özellikLICERIO platformunun temel özellikleri• Hızlı reklam kampanyası geliştirme• İşgücü ve zaman maliyetlerinin azaltılması• Kullanım kolaylığı ve kullanılabilirliği• Küresel kapsama• İşletme maliyetleri ve komisyon ücretleri azaltma• Ücretsiz pazarlama araçları• Müşterinin satın alma garantisiPazar araştırmasıGelecek sosyal ağlara aittir. Markalar, sosyal ağlar topluluğuyla daha sık ve daha fazla etkileşim halindedir.İnternetin gelişmesiyle, sadece bölgenizdeki veya ülkenizdeki seyirciler için değil, tüm dünyadaki yeni reklam türleri ortaya çıktı. Çevrimiçi reklamcılık çok verimlidir. İnternetin tüm özelliklerine göre akıllı bir şekilde yerleştirilmekte, reklam materyalleri bir günde binlerce kez görülebilmektedir.Günümüzde, sosyal ağların güçlü bir marka ve müşteri etkileşimi aracı olduğu bilinmektedir.Araştırmalar, sadece geçen yıl boyunca sosyal ağların kullanıcı sayısının dünya çapında% 13 arttığını gösteriyor. 2018'in başında, potansiyel tüketici sayısı 3.196 milyar insana ulaşmıştır ve bu rakam toplam küresel nüfusun% 42'sidir. Sosyal ağların popülaritesinin büyümesi, insanların sadece yerel sınırlar dışında iletişim kurmasına izin vermediği, aynı zamanda onlara içerik alışverişi ve paylaşma olanağı sağladıkları için kullanım kolaylıkları ile belirlenir.Sosyal ağ platformlarının ana faydası geniş bir kapsama sahiptir. Tüm dünyada üç milyardan fazla kişi, sosyal ağları ayda bir kez değil, sosyal ağların% 90'ı ile kullanıyor, bunun için kullanıcılar mobil cihazlar kullanıyor.Markalar, kitle iletişim araçlarıyla etkileşimleri için reklamcılığa daha fazla para yatırıyor, ancak kitle iletişim araçlarının büyük parçalanmasından dolayı bu kadar kullanışlı görünmüyor.2017 yılında sosyal ağlardaki küresel reklam pazarının hacmi 43,78 milyar ABD dolarıydı. Ve 2018'in başında pazarın bu segmentinin geliri şimdiden 51.304 milyar ABD Doları'na ulaştı. Aynı zamanda, ortalama geri dönüşün kullanıcı başına 17.24 ABD $ olduğu bilinmektedir.
Uzmanlar, bu değerlerin 2022'ye kadar% 10,5 oranında artacağını ve
pazar hacminin 76 milyar ABD dolarından daha fazlaya ulaşacağını tahmin
ediyor.Çok sayıda pazarlama yöneticisi, fikir sahibi liderlerin hizmetlerini kullanarak müşterileriyle iletişim kurmaktadır; Ancak, bu tür politikalar tüketicileri giderek daha fazla ve bu tür
işbirliklerinin büyük katılımı nedeniyle tüketicilerin tanıdıklarının
tavsiyelerine daha fazla güvenme eğilimi göstermektedir.Katılımcıların üçte biri, arkadaşlarının yaptığı yeniden yayınlama reklamlarına aktif olarak tepki vermektedir.Bu fenomenin araştırılması, seyirci davranışına dikkat çekilmelidir. "Bir
arkadaştan" alınan bir reklamı içeren özel bir mesaj, anketin% 33'ünden
daha az olmamasının dikkatini çeker ve reklam etkinliğini% 13 artırır. Yayınlardaki
“beğeni” sayısı, tüketicilerin bilgi alaka düzeyi ve popülerliği ile
ilişkili olduğu için, tepkisi üzerinde de iyi bir etkiye sahiptir. Bunlar, potansiyel müşteriler arasında en güçlü kamu yanıtına sahip tanışıklıklar yoluyla reklam entegrasyonlarıdır.Sosyal
ağlar aracılığıyla aktarılan bilgilerin, standart reklam türünden
farklı bir formatı vardır, çünkü kullanıcılar kendilerine bilgi
dağıtırlar, bu nedenle reklam materyalleri buzz pazarlaması yoluyla
kendiliğinden transfer edilir ve herhangi bir çaba gerektirmez. reklamverenin tarafı. Yayınlanan
içerik sistematik olarak çok sayıda "beğeni" veya "yeniden yayınlama"
aldığında, yeni müşterilerin akışı, reklamcılıkla ilgili herhangi bir ek
masraf olmaksızın sürekli olarak artar ve bu şekilde elde edilen
bilgiler, bu şekilde hemen öneri ve güven düzeyini alır. buna göre daha yüksektir.
Licerio Platformu• Reklam kampanyanızı 2 tıklama ile başlatmaReklam
kampanyanızı başlatmakta zorluk çekmeyeceksiniz - yalnızca yeniden
yayınlamak, kullanıcı filtrelemeyi ayarlamak ve reklam oluşturmak için
sosyal ağları seçmeniz gerekir. Kullanıcılar,
markanızın reklam materyallerini sosyal ağlarda yeniden yayınlayacak ve
toplanan “beğeniler” sayısına eşdeğer bir mal veya hizmet kalemi için
bir indirim alacaktır. Reklam kampanyası reklamı başlarken, bunun için harcayacağı LCR jetonlarının sayısını belirtir; Sistem “beğen” sayısını ve elde edeceği görüşleri tahmin edecektir. Kullanıcılar
tarafından toplanan "beğeniler" in toplam sayısı, markanın istediği
değere eşit olduğunda, reklam daha sonra gösterilmeyecektir. Müşteri bir indirim aldığında ve nihayet gelirse, “beğenileri” sona erecek; Bir müşteriye markayı sağlamak ve reklam tekrar gösterilmek üzere sistem ücret komisyonu% 1 ile% 5 arasındadır. Kullanıcı,
reklam kampanyası tamamlandığında 20 takvim günü için bir hizmet almaya
gelmediyse, "beğen" ve indirimi zaman aşımına uğrayacaktır.
• Yeniden hedefleme gruplarıMarka,
belirli eylemleri gerçekleştiren kullanıcı gruplarını toplayabilir,
örneğin: reklamı izlediler, gizlediler, yayınladılar, bir "beğen" e
bıraktılar, bir satın alma işlemi gerçekleştirdiler. Bu, markanın hem sistem içinde hem de sosyal ağlarda yerel reklamcılık için kitle verilerini kullanmasını sağlayacaktır.• Dahili CRM ve AnalitikSatın alma işlemi yapan veya hizmet alan her müşteri, ekonomiyi
hesaplayacak ve markanın hedef kitlesinin profilini oluşturan sistem
tarafından dahili CRM'ye kaydedilecektir.• Yanınızdaki müşterilerLICERIO platformu, müşterilere sadece reklam kampanyaları aracılığıyla değil, anında da erişebilecek. LICERIO
platformu ile işbirliği yapan markaların yer aldığı haritanın
yayınlanacağı yer olan mobil uygulamada “Yanında İndirimler” bölümü
olacak. Markalar, 1 km'lik mesafe içinde ve bir satış noktasına olan mesafeden
daha uzakta gösterilecek, daha büyük indirim yapan bir müşteri, belirli
bir hizmeti almaya geldiğinde alacaktır.Müşteri, ilgili satış noktasını seçiyor ve uygulama rotayı bu haritayla eşleştirecek; Satış noktasına doğru hareket ederken müşteri indirim artışını izleyecektir.• YarışmalarMarka
bir yarışma düzenleyebilir, şartlarını ve koşullarını düzenler ve
satılan bir mal veya hizmet kalemi bu yarışmayı kazanmak için bir ödül
olarak kullanılabilir. Kullanıcılar,
marka bilinirliği oluşturmak için markanıza olumlu tanıtım yapacak olan
reklam materyallerini aktif bir şekilde yayınlayacaklardır. Yarışma
bittikten sonra, sistem rastgele bir sayı üreteci kullanarak otomatik
olarak bir kazanan seçer ve onu bu konuda bilgilendirir. Kazanan, bir mal veya hizmet kalemi almadan önce markalar hesabında belirli bir sayıda jeton bloke edilir. Kullanıcının mal / hizmet kalemi söz konusu olduğunda, jetonlar, bunun
üzerine yazılan hizmet bedeli ile marka hesabına dönecektir.• ŞeffaflıkHer müşteri bir gözden geçirme sunabilir ve markayı yeni müşterilerin
dikkatini çekecek ve markanıza duydukları güvenin düzeyini artıracaktır.• Erişilebilirlik özellikleriSosyal
ağlara gönderme yapmak gibi araçlar, tüm platformlarda kolayca bilgi
yayılmasını sağlayacak bir marka için mevcut olacak. Instagram için Merchandize katalogu, müşterilerin sosyal ağlarında
kendi markalarını barındıran markaların kendi benzersiz mobil uyumlu web
sayfalarını oluşturmasını sağlayan bir araçtır.Bir ürün kataloğu aracılığıyla bir sipariş verin ve mümkün olduğunda bir sipariş verin ve ödeme yapın. Bunun yanı sıra e-ticaret amaçlı özel aletler de sağlanacaktır. Bu widget'lar, müşterilerin markanın web sitesinde indirim almasını sağlayacak.Ne için yaratıldı?
Artık akıllı bir reklam kampanyası oluşturmak ve uzun süredir beklemekte olan bir müşteriye ulaşmak gerçekten çok önemli. Reklamverenler,
bankalar ve ödeme sistemleri komisyon ücretlerini, reklam ajanslarını
ve EBM ağlarını ödüllendirme masraflarını, reklam platformlarını ve
hizmetlerini karşılamak için reklam bütçelerinin% 50'sine kadar harcama
yaparlar.
Bankalar ve ödeme sistemleri
Komisyon oranı ödeme tutarından% 3 - 5
Reklam ajansları ve CPA ağları
Ödül miktarı% 15 - 25
Reklam platformları ve hizmetleri
Ödül miktarı% 5 - 15
LICERIO, reklamverenin maliyetlerini% 5'e düşürecek ve garantili müşteriler sağlayacaktır.
Platform internet pazarlaması için yeni fırsatlar sunacak.
Bankalar ve ödeme sistemleri
Komisyon oranı ödeme tutarından% 3 - 5
Reklam ajansları ve CPA ağları
Ödül miktarı% 15 - 25
Reklam platformları ve hizmetleri
Ödül miktarı% 5 - 15
LICERIO, reklamverenin maliyetlerini% 5'e düşürecek ve garantili müşteriler sağlayacaktır.
Platform internet pazarlaması için yeni fırsatlar sunacak.
Platform,
müşteriler ve reklamverenler için mobil uygulamalar kullanarak, gerçek
mağaza segmentlerinin yanı sıra widget'lar aracılığıyla çevrimiçi
mağazalarla kolayca etkileşime girebilir.
Bunun yanı sıra, web sitelerinin trafiğinden para kazanmak isteyen ve müşterilerinin reklamverenlerimizin hizmetini sunan web yöneticileri için platform mevcuttur. Web yöneticileri, reklamverenlerin müşterileri için ödedikleri komisyon ücretinden ödüller alır.
Blockchain tehnology
Bunun yanı sıra, web sitelerinin trafiğinden para kazanmak isteyen ve müşterilerinin reklamverenlerimizin hizmetini sunan web yöneticileri için platform mevcuttur. Web yöneticileri, reklamverenlerin müşterileri için ödedikleri komisyon ücretinden ödüller alır.
Blockchain tehnology
Cashback ve sadakat
LICERIO ile küresel para iade hizmeti. Kullanıcılar, ortaklarımızdan mal satın alarak jeton şeklinde bonus alırlar. Sistem tek bir bonus cüzdanı oluşturuyor, müşteriler arkadaşlarıyla ikramiyeleri paylaşabilir, herhangi bir satış mağazasında indirim alabilir.
Güçlü pazarlama aracı
LICERIO ile küresel para iade hizmeti. Kullanıcılar, ortaklarımızdan mal satın alarak jeton şeklinde bonus alırlar. Sistem tek bir bonus cüzdanı oluşturuyor, müşteriler arkadaşlarıyla ikramiyeleri paylaşabilir, herhangi bir satış mağazasında indirim alabilir.
Güçlü pazarlama aracı
Merkezi olmayan yarışmalar
Bir kazanan. Yüz yeni müşteri.
Sosyal ağlardaki yarışmalar - bu, kendinize büyük bir kullanıcı kitlesini anlatmanın harika bir yoludur. Merkezi olmayan sistem yarışmaları şeffaflaştıracak, müşteriye ödül verilecek ve marka müşteriler arasında farkındalığı ve güveni artıracaktır.
Bir kazanan. Yüz yeni müşteri.
Sosyal ağlardaki yarışmalar - bu, kendinize büyük bir kullanıcı kitlesini anlatmanın harika bir yoludur. Merkezi olmayan sistem yarışmaları şeffaflaştıracak, müşteriye ödül verilecek ve marka müşteriler arasında farkındalığı ve güveni artıracaktır.
Yol Haritası
ÖZEL TOKEN SATIŞ
Mayıs 2018TOKEN ÖN SATIŞQ2 2018 Kullanıcı profilinin oluşturulması “Sizin yanınızdaki
müşteriler” işlevi Web yöneticileri, reklam ajansları ve serbest
çalışanlar için Akıllı sözleşmelerin oluşturulması ve denetlenmesiTemmuz 2018Token SATININ ilk turuQ3 2018Popüler cryptocurrency hisse senedi borsalarında LCR jetonlarının
tanıtımı Ek pazarlama araçlarının uygulanması Markanın reklam ajansları
ve serbest çalışanlarla aranması ve etkileşiminin fonksiyonlarının
uygulanması Markalar ve müşteriler için iOS ve Android tabanlı mobil
uygulamaların oluşturulmasıEylül 2018Token SATIŞ İkinci turQ4 2018Mevcut sosyal ağ sayısının artması Rusya ve BDT ülkelerinde platformun
lansmanı Markaların ve müşterilerin ilgisini çekecek büyük ölçekli
reklam kampanyasıQ1 2019 Avrupa'da platformun lansmanıQ2 2019 Platformun dünya çapında tanıtımıJetonların dağıtımıLCR jetonları ERC20 standardı ile uyumlu olacaktır. İş
ortakları ve danışmanlar için toplam jeton miktarının% 5'i (jeton
satışının tüm aşamalarının tamamlanmasından sonra piyasaya
sürülecektir), ödül programı için% 10'luk bir indirim yapılacaktır. Platformun ekibi ve geri kalan% 70'i satışa sunulacak. Serbest bırakılan toplam belirteç sayısı 100 000 000 LCR'ye eşit olacaktır.ÖZEL SATIŞBAŞLANGIÇ TARİHİ: 25 Nisan 2018, 12:00 GMTSON TARİH: 15 Mayıs 2018, 12:00 GMTMİNİMUM HEDEF: 2500 ETHÖzel satış jetonu döviz kuru: 1 ETH = 8000 LCRMinimum yatırım tutarı: 10 ETH / 80000 LCRMaksimum yatırım tutarı: Sınırlama olmaksızınYatırım yöntemleri: ETH, BTCBONUSLAR:% 100ÖN SATIŞBAŞLANGIÇ TARİHİ: 28 Mayıs 2018, 12:00 GMTSON TARİH: 10 Haziran 2018, 12:00 GMTMİNİMUM HEDEF: 2500 ETHÖn-ICO jetonu döviz kuru: 1 ETH = 6000 LCRMinimum yatırım tutarı: 25 ETH / 150000 LCRMaksimum yatırım tutarı: Sınırlama olmaksızınYatırım yöntemleri: ETH, BTCBONUSLAR:% 50Jeton satışının ilk aşamasıBAŞLANGIÇ TARİHİ: 10 Temmuz 2018, 12:00 GMTSON TARİH: 29 Temmuz 2018, 12:00 GMTMİNİMUM HEDEF: 2500 ETHÖn-ICO jetonu döviz kuru: 1 ETH = 4000 LCRMinimum yatırım tutarı: 0,1 ETH / 400 LCRMaksimum yatırım tutarı: Sınırlama olmaksızınYatırım yöntemleri: ETH, BTCBONUSLAR:% 25Jeton satışının ikinci aşamasıBAŞLANGIÇ TARİHİ: 1 Eylül 2018, 12:00 GMTSON TARİH: 21 Eylül 2018, 12:00 GMTMİNİMUM HEDEF: 2500 ETHMAKSİMUM HEDEF: 14000 ETHÖn-ICO jetonu döviz kuru: 1 ETH = 4000 LCRMinimum yatırım tutarı: 0,1 ETH / 400 LCRMaksimum yatırım tutarı: Sınırlama olmaksızınYatırım yöntemleri: ETH, BTCBONUSLAR:% 20
TEAM LICERIO
Evgeniy Markov
Arka Uç Geliştirici
Eugene platformumuzun bulut altyapısını geliştiriyor. Daha önce bankacılık sektöründe çalıştı.
Arka Uç Geliştirici
Eugene platformumuzun bulut altyapısını geliştiriyor. Daha önce bankacılık sektöründe çalıştı.
Anastasia Aksenova
İçerik yöneticisi
Anastasia tüm sosyal ağlarımızın yönetiminde yer alıyor, LICERIO hakkında makaleler yazıyor ve Crypto-para birimi dünyasından haberler yazıyor
İçerik yöneticisi
Anastasia tüm sosyal ağlarımızın yönetiminde yer alıyor, LICERIO hakkında makaleler yazıyor ve Crypto-para birimi dünyasından haberler yazıyor
Licerio At'u ziyaret edin:
Web sitesi: https://licerio.org/
Beyaz Kitap: https://licerio.org/docs/whitepaper.pdf
Web sitesi: https://licerio.org/
Beyaz Kitap: https://licerio.org/docs/whitepaper.pdf
ANN iş parçacığı: https://bitcointalk.org/index.php?topic=3335672
Twitter: https://twitter.com/LICERIO04353741
Twitter: https://twitter.com/LICERIO04353741
Telgraf: https://t.me/licerio_en
Bitcointalk:Semokmok
ETH:
No comments:
Post a Comment