Monday, April 30, 2018

EMMARES E-mailcontent van hoge kwaliteit verbinden met de ontvanger

Hasil gambar untuk emmares bounty 
 EMMARES verbindt hoogwaardige e-mailinhoud met geïnteresseerde ontvangers. Stimuleer content van betere kwaliteit, lage frequentie, inhoud en evaluatie van een beurs, EMMARES presenteert een nieuwe waarde, de uitgebreide doelgroep voor marketeers e-mail en spam slechts een beetje met de gewenste inhoud voor de ontvanger. EMMARES - Evaluatie systeem voor e-mailmarketing Systeem beloont zeer winstgevende marketeers e-mail (afzender) en de ontvanger van de e-mail (alle e-mailgebruikers).

 VisieWe stellen ons een wereld voor waarin de inhoud van e-mailmarketing een veel hoger niveau heeft. Met onze service zullen e-mailmarketeers genoodzaakt zijn om van tijd tot tijd consequent betere inhoud te produceren. Betrouwbare evaluatie helpt ons allemaal om spam te minimaliseren. EMMARES zal een nieuw gouden tijdperk van e-mailmarketing lanceren. We willen e-mailen naar marketing die vertrouwen en kwaliteit vertegenwoordigt in de hoofden van het publiek.
Mission statementE-mailmarketing wordt meer gebruikt dan welk ander digitaal marketingkanaal ook, maar de impact ervan lijkt niet op wat het is. Dit is voor een groot deel te wijten aan het feit dat zoveel van de inhoud die wordt gebruikt in e-mailmarketing van zeer lage kwaliteit is. Klanten willen dat informatie aangeboden marketeers e-mail, maar ze zullen geen informatie van lage kwaliteit accepteren.
Door gebruik te maken van de intelligente service aangeboden door EMMARES, kunnen gebruikers eindelijk e-mails voor contentmarketing ontvangen op basis van hun standaard en op maat gemaakt voor hen op basis van hun geslacht en hun territorium. Onze missie is om de wereld vrij van spam te maken en een belangrijke rol te spelen bij het blootleggen van de mogelijkheidevaluatie van systemen voor levering van dynamische inhoud en smart.
OplossingenEMMARES interfereert mogelijk met de digitale advertentiemarkt door het rendement op de investering te leveren, is veel belangrijker dan de traditionele online reclame. Als eerste service in zijn soort biedt EMMARES een nieuwe aanpak voor online adverteren via e-mail en geeft het een nieuwe dimensie aan e-mailmarketing.
Verrijk de kwaliteit van de contactenlijst en genereer prospects en nieuwe verkeersmarketingdoelen worden het vaakst genoemd. Aanbieders spenderen de meeste van hun budgetten in deze arena in de hoop dat doel te bereiken. De meest gebruikelijke manier van doen op dit moment is via webreclame. Er zijn veel verschillende technieken om betrokkenheid te vergroten, maar ze hebben allemaal een gemeenschappelijk doel: contacten opbouwen en constante communicatie met potentiële klanten. Klassieke webreclame voor het verzamelen van e-mailadressen en toestemming om de inhoud via e-mail te verzenden. Statistieken en schattingen geven aan dat alleen Google meer dan 19 miljard dollar aan advertenties genereert. De conversieratio via dergelijke kanalen is veel hoger dan via traditionele kanalen en varieert in verschillende sectoren.


 
 Door de evolutie evolueerde de marketingcommunicatietool van de klassieke marketing- en reclamemethoden naar digitaal. Dit verandert de kernconcepten van marketing. Het belang van tv- en mediaklassiekers vervaagt en met budget en gerichte e-campagne kan e-marketer nu betere resultaten behalen en schaalbaarder worden. Momenteel kan iedereen de kosten per nieuwe prospects of kosten per klik op hun website berekenen en uw conversieratio bekijken.
E-mailmarketeers gebruiken innovatieve technieken om processen te meten en te verbeteren via aanwezigheid op het web. A / B-testen, technieken maximaliseren de betrokkenheid van de marketingautomatisering of slechts een paar van de meest voorkomende.
Maar e-mail blijft het enige gebied van aanwezigheid op het web, waar het resultaat niet op een eenvoudige manier kon worden bereikt met alleen een digitale beloning. Nieuwe klanten bereiken is nog steeds een van de belangrijkste doelen, omdat de beoogde klanten een betere conversie hebben.
Deze keer, met de mogelijkheid van een verbluffende blockchain-technologie, zouden we de intelligente service EMMARES kunnen introduceren, die de bron van informatie samenbrengt met consumenteninformatie. Dit resulteert in een hogere ROI en voorsprong duidelijk gericht. We hopen dat de opbrengst wordt besteed aan webadvertenties die gedeeltelijk worden toegewezen aan e-mailmarketing en dit zal een betere ROI opleveren.
DETAILINFORMATIE:Website:
https://emmares.ioWhitepaper: https: //emmares.io/whitepaper.pdf



ETH: 0xf93C1eC0F49d10298A27B9DED495269Ff395666c

No comments:

Post a Comment