Het
TV-TWO-platform creëert een app waarmee mensen traditionele televisie
kunnen verbinden, video's op smartphones kunnen maken, een
gedecentraliseerde economie in de echte wereld kunnen creëren en
contentmakers kunnen helpen meer professionele inhoud te creëren. Adverteerders,
uitgevers van inhoud, gebruikers van inhoud hebben een hechte relatie,
bevorderen, creëren een gemeenschap van economische waarde-uitwisseling. Het TV-TWO platform lost het probleem op van de televisie-uitzendsector die zich richt op subsidies, vertraagde groei. Het TV-TWO-platform heeft 3 functies van digitale tv, digitale video, het meest prominente digitale youtube: platform; blockchain; Token.
1. Platform
Ze zullen een gedecentraliseerd platform creëren met de naam TV-TWO Smart TV App.
Gebruikers kunnen een gepersonaliseerde videostream starten met premium content zonder abonnementskosten.
Extra kanalen en kunnen worden geopend door op Enter op de afstandsbediening te drukken.
Begeleid leeralgoritme selecteert geschikte video's uit een brede selectie van hoogwaardige inhoud
Er bestaan videocategorieën: films, muziek, nieuws en politiek, reizen en natuur, eten en drinken, mode en schoonheid, sport, auto's, technologie, gaming en onderwijs
2. BlockchainTV TWO platform zal gebruik maken van tv-netwerken en omroepen exploiteren hun positie als tussenpersoonConsumenten
Tv met een persoonlijke videostream samengesteld door een begeleid leeralgoritme, waardoor meer organische inhoudsvariatie en relevantie mogelijk is zonder een maandelijkse abonnementskosten te betalen
Vrijheid om video's en advertenties over te slaan, evenals de mogelijkheid om de advertentiefrequentie te selecteren
Beloningen voor het bekijken van relevante gesponsorde berichten en het delen van anonieme gegevens met adverteerders via de TTV.
Voordelen voor de klant bij gebruik van het TV-TWO-platform:
Maak gebruik van platforms die een lineaire tv combineren met gepersonaliseerde video op maat van het leeralgoritme, waardoor een grotere verscheidenheid aan organische inhoud mogelijk is en zonder een maandelijks abonnement te betalenVoel je vrij om video's en advertenties over te slaan, evenals de mogelijkheid om de frequentie van advertenties te kiezenOntvang onderscheidingen voor het bekijken van gesponsorde berichten terwijl u anonieme gegevens deelt met adverteerders via TTV.
Ze zullen een gedecentraliseerd platform creëren met de naam TV-TWO Smart TV App.
Gebruikers kunnen een gepersonaliseerde videostream starten met premium content zonder abonnementskosten.
Extra kanalen en kunnen worden geopend door op Enter op de afstandsbediening te drukken.
Begeleid leeralgoritme selecteert geschikte video's uit een brede selectie van hoogwaardige inhoud
Er bestaan videocategorieën: films, muziek, nieuws en politiek, reizen en natuur, eten en drinken, mode en schoonheid, sport, auto's, technologie, gaming en onderwijs
2. BlockchainTV TWO platform zal gebruik maken van tv-netwerken en omroepen exploiteren hun positie als tussenpersoonConsumenten
Tv met een persoonlijke videostream samengesteld door een begeleid leeralgoritme, waardoor meer organische inhoudsvariatie en relevantie mogelijk is zonder een maandelijkse abonnementskosten te betalen
Vrijheid om video's en advertenties over te slaan, evenals de mogelijkheid om de advertentiefrequentie te selecteren
Beloningen voor het bekijken van relevante gesponsorde berichten en het delen van anonieme gegevens met adverteerders via de TTV.
Voordelen voor de klant bij gebruik van het TV-TWO-platform:
Maak gebruik van platforms die een lineaire tv combineren met gepersonaliseerde video op maat van het leeralgoritme, waardoor een grotere verscheidenheid aan organische inhoud mogelijk is en zonder een maandelijks abonnement te betalenVoel je vrij om video's en advertenties over te slaan, evenals de mogelijkheid om de frequentie van advertenties te kiezenOntvang onderscheidingen voor het bekijken van gesponsorde berichten terwijl u anonieme gegevens deelt met adverteerders via TTV.
2 - BLOCKCHAIN blockchains
het combineren van peer-to-peer netwerkconcepten, asymmetrische cryptografie, gedecentraliseerde computing en slimme contractering in nieuwe technologieplatforms. Kortom, blockchains zijn gedistribueerde peer-to-peer-systemen die samen publieke grootboeken implementeren zonder wederzijdse toestemming. "Blockchain is een onverwoestbaar boek met economische transacties die kunnen worden geprogrammeerd om niet alleen financiële transacties te registreren, maar bijna" allemaal de moeite waard
Technologie om een nieuw televisie-ecosysteem op te zetten, met directe interactie tussen gebruikers, adverteerders en producenten van inhoud:
Consumenten stellen TTV's samen die ze in hun portemonnee kunnen bewaren en uitwisselingen kunnen aanbieden. Ze kunnen anoniem persoonlijke informatie delen met adverteerders en producenten van inhoud zonder hun privacy in het gedrang te brengen.
Adverteerders geven TTV aan gebruikers om gesponsorde video's te bekijken. Ze kunnen gegevens van derden gebruiken om te targeten, zonder deze te moeten sturen naar TV-TWO of derden voor blinde matching.
Content Producer haalt TTV van gebruikers om premium video-inhoud aan te bieden.
het combineren van peer-to-peer netwerkconcepten, asymmetrische cryptografie, gedecentraliseerde computing en slimme contractering in nieuwe technologieplatforms. Kortom, blockchains zijn gedistribueerde peer-to-peer-systemen die samen publieke grootboeken implementeren zonder wederzijdse toestemming. "Blockchain is een onverwoestbaar boek met economische transacties die kunnen worden geprogrammeerd om niet alleen financiële transacties te registreren, maar bijna" allemaal de moeite waard
Technologie om een nieuw televisie-ecosysteem op te zetten, met directe interactie tussen gebruikers, adverteerders en producenten van inhoud:
Consumenten stellen TTV's samen die ze in hun portemonnee kunnen bewaren en uitwisselingen kunnen aanbieden. Ze kunnen anoniem persoonlijke informatie delen met adverteerders en producenten van inhoud zonder hun privacy in het gedrang te brengen.
Adverteerders geven TTV aan gebruikers om gesponsorde video's te bekijken. Ze kunnen gegevens van derden gebruiken om te targeten, zonder deze te moeten sturen naar TV-TWO of derden voor blinde matching.
Content Producer haalt TTV van gebruikers om premium video-inhoud aan te bieden.
Content Providers
Ontvang de kans om bereik op tv te genereren zonder een contract te ondertekenen met een tv-netwerk, waardoor kleine videomakers die zich richten op kwaliteitsvideo's een gelijk deel van de stemmen bepalen aan de hand van kijkstatistieken in plaats van klikken
volledige transparantie van kijkstatistieken voor hun video's zonder een enkel centraal platform te hoeven vertrouwen
Hun inhoud gemakkelijker door te profiteren van hoge media-uitgaven die naar tv gaan.
Adverteerders
Ontvangt targeting- en toeschrijvingsfuncties evenals de geautomatiseerde mediaboeking op tv die zij kennen van digitale reclame. Ontvang per gebruiker rapportage over advertentiebetrokkenheid en organische videocontext zonder het slachtoffer te worden van fraude of niet-transparante KPI-rapportage. Can address users op basis van hun eerste partijgegevens zonder gegevens over te dragen aan TV-TWO of een derde partij
Ontvang de kans om bereik op tv te genereren zonder een contract te ondertekenen met een tv-netwerk, waardoor kleine videomakers die zich richten op kwaliteitsvideo's een gelijk deel van de stemmen bepalen aan de hand van kijkstatistieken in plaats van klikken
volledige transparantie van kijkstatistieken voor hun video's zonder een enkel centraal platform te hoeven vertrouwen
Hun inhoud gemakkelijker door te profiteren van hoge media-uitgaven die naar tv gaan.
Adverteerders
Ontvangt targeting- en toeschrijvingsfuncties evenals de geautomatiseerde mediaboeking op tv die zij kennen van digitale reclame. Ontvang per gebruiker rapportage over advertentiebetrokkenheid en organische videocontext zonder het slachtoffer te worden van fraude of niet-transparante KPI-rapportage. Can address users op basis van hun eerste partijgegevens zonder gegevens over te dragen aan TV-TWO of een derde partij
3. TokenToken voor televisie (TTV), een ERC20-token dat de uitgewisselde beheert
waarde tussen consumenten, producenten van inhoud en adverteerders. Betalingseenheid, transactie-eenheid, toetreding tot een netwerk, verbinding maken met gebruikers, stimulans voor gebruik. TV-TWO introduceert de Token for Television (TTV) als de valuta in het wereldwijd gedecentraliseerde tv-ecosysteem. Een op op Ethereum gebaseerd token genaamd TTV, het token voor televisie, zal het ecosysteem van brandstof voorzien en tegelijkertijd veiligheid en eerlijkheid garanderen.ContentproviderAccepteer de mogelijkheid om bereik op een televisie te genereren zonder een contract te ondertekenen met een tv-netwerk, waardoor een kleine videomaker zich richt op kwaliteitsvideo met dezelfde stem die wordt bepaald door de kijkstatistieken en niet door klikken. Krijg volledige transparantie over kijkstatistieken voor hun video's zonder een gecentraliseerd platform te hoeven vertrouwen dat hun inhoud gemakkelijker kan bijwerken met het voordeel van hoge mediabestedingen die leiden tot tvAdverteerderOntvang automatische media-targeting en toewijzingsfuncties en bestels op tv die zij kennen van digitale advertentiesElk rapport per gebruiker over advertentiebetrokkenheid en organische videoconferenties zonder te worden onderworpen aan niet-transparante KPI-fraude of rapportage Kan gebruikers antwoorden op basis van de first-party-methode van de partij zonder om gegevens naar tv te sturen - twee of een derde partij. tv of tv - twee start zijn ICO-evenementenreeks op 24 februari en eindigt op 24 maart 2018.
3- TOKEN
Token for Television (TTV), een ERC20-token dat de wisselkoersen beheert
tussen consumenten, producenten van inhoud en adverteerders. Betalingseenheden, transactie-eenheden, toetreden tot het netwerk, verbinding maken met gebruikers, prikkels voor gebruik. TV-TWO introduceert Token for Television (TTV) als een valuta in een wereldwijd gedecentraliseerd tv-ecosysteem. Ethereal's op norm gebaseerde tokens, TTV genaamd, Token for Television, zullen het ecosysteem aandrijven en tegelijkertijd veiligheid en rechtvaardigheid garanderen.
We willen een directe relatie tot stand brengen tussen consumenten, contentproviders en adverteerders (zie figuur 1). Individuele spelers zijn gemachtigd om directe interactie met blockchain na te streven, ecosystemen te decentraliseren en oligopolistische tv-netwerken, broadcast-providers en technologiegiganten te verlammen, omdat ze actief open innovatie belemmeren. In sectie A.1 valideren we onze bewering dat het tv-netwerk is gestructureerd als een oligopolie. Gebaseerd op het leren van geprogrammeerde advertentieruimtes geplaagd door valsspelen, openheid en beperkte merkbeveiliging, gaan we de tv voorwaarts springen. Lees meer informatie https://tvtwo.com/TV_Whitepaper.pdf door directe transparantie op te bouwen naar het kernmodel.
Hoe werkt het?
Stap 1: installeer TV-TWO-apps op uw Smart TV.
Stap 2: Synchroniseer uw portemonnee van tv naar uw andere apparaat.
Stap 3: Bekijk uw gepersonaliseerde uitzending en videostream.
Stap 4: controleer het token dat u heeft verzameld.
Stap 5: verkoop je token voor ether, Bitcoin of Fiat.
4- ICO PUBLIC: OPENBARE VERKOOP START 1300 UTC, 24 / FEB / 2018 TOT 24 / MAR / 2018
Aanbodtoken voor openbare verkoop: 75% = 500.000.000 TTV
Tim (3 jaar onvoorwaardelijk worden): 15% = 100.000.000 TTV
Supporters en adviseurs: 6% = 40.000.000 TTV
kam
paign: 4% = 26.666.666,7 TTV
Openbare verkoopprijs: 1 ETH = 10.000 TTV of (1 TTV = 0,0001 ETH), bonus toevoegen tot 20%
Soft Cap 2.500 ETH; Harde dop 50.000 ETH
Toewijzing van fondsen De fondsenverzameld in de crowdsale zal als volgt worden gebruikt:
Engineering en ontwikkeling: 60% van de middelen zullen worden gebruikt om het Engineering-team te ondersteunen en te laten groeien om de ontwikkeling van de TV-TWO-toepassing en de interactie met het gedecentraliseerde TTV-ecosysteem te versnellen
Marketing: 14% van het geld zal worden gebruikt om de gebruikersbasis van TV-TWO te laten groeien met zowel promotionele inspanningen als TTV-incentives
Partnerbetrokkenheid: 6% van het geld zal worden gebruikt om content- en advertentiepartners te werven die zich inzetten voor de gezamenlijke groei van het TTV-ecosysteem
Juridisch en administratief: 10% van het geld wordt gebruikt om de juridische en administratieve kosten te dekken die samenhangen met het uitvoeren van TV-TWO
Noodzaak: 10% van de middelen wordt gereserveerd voor onvoorziene ontwikkelingen
Onverkochte tokens worden gebrand. De tokens van het team zijn verworven over drie jaar. Elke ETH die zich meer dan 90% van de hard-cap begeeft, wordt gedurende twee jaar afgesloten in een slim contract. Het slimme contract stabiliseert de prijs van de TTV door automatisch
tokens terug te kopen, mocht de marktprijs onder de uitgifteprijs
zakken.Token DistributieToken voor televisie (TTV) wordt als volgt verdeeld:
Beschikbaar voor aankopen: 500.000.000 tokens voor televisie zijn beschikbaar voor aankoop. Relatief zal 75% van alle tokens zolang als de menigte aan het publiek worden verkocht.
Team: 15% van de beschikbare tokens wordt opgeslagen door TWO-TV. Het token
meer dan drie jaar.
Supporters en adviseurs: 6% van de beschikbare tokens gaat naar TWO-support en tv-adviseurs.
Campagnes: 4% van de beschikbare tokens wordt verstrekt aan supporters die hebben deelgenomen aan de Bounty en Marketing Campagne.
Market Maker: elke ETH die meer dan 90% van de harde caps wordt gedaan, wordt gedurende twee jaar in een slim contract geblokkeerd. Slimme contracten stabiliseren de TTV-prijs door automatisch de token terug te kopen, als de marktprijs onder de uitgifteprijs daalt.
Onverkocht bewijs zal worden verbrand
Andere bewijzen zullen in de toekomst niet worden gemaakt
roadmap
Beschikbaar voor aankopen: 500.000.000 tokens voor televisie zijn beschikbaar voor aankoop. Relatief zal 75% van alle tokens zolang als de menigte aan het publiek worden verkocht.
Team: 15% van de beschikbare tokens wordt opgeslagen door TWO-TV. Het token
meer dan drie jaar.
Supporters en adviseurs: 6% van de beschikbare tokens gaat naar TWO-support en tv-adviseurs.
Campagnes: 4% van de beschikbare tokens wordt verstrekt aan supporters die hebben deelgenomen aan de Bounty en Marketing Campagne.
Market Maker: elke ETH die meer dan 90% van de harde caps wordt gedaan, wordt gedurende twee jaar in een slim contract geblokkeerd. Slimme contracten stabiliseren de TTV-prijs door automatisch de token terug te kopen, als de marktprijs onder de uitgifteprijs daalt.
Onverkocht bewijs zal worden verbrand
Andere bewijzen zullen in de toekomst niet worden gemaakt
roadmap
Bezoek de onderstaande informatie:
Website: https://tv-two.com/
Whitepaper: https://tv-two.com/TV_Whitepaper.pdf
Facebook: https://web.facebook.com/tvtwocom?_rdc=1&_rdr
Twitter: https://twitter.com/tvtwocom
Website: https://tv-two.com/
Whitepaper: https://tv-two.com/TV_Whitepaper.pdf
Facebook: https://web.facebook.com/tvtwocom?_rdc=1&_rdr
Twitter: https://twitter.com/tvtwocom
auteur:
Semokmok
Bitcointalk link profil:
ETH:
No comments:
Post a Comment